מעולם לא שמעתם זמר מתגאה כך בגרסת כיסוי ללהיט שלו

    עמית דניאל 5 Comment on מעולם לא שמעתם זמר מתגאה כך בגרסת כיסוי ללהיט שלו

    נמואל הרוש, מספר על להיטו 'אלוקיי' ועל הקאוור שביצעו ילדיו לשיר – גרסה שזכתה לאלפי צפיות ברשת • איך הרעיון עלה ומתי הלהיט הזה באמת יצא לאוויר העולם?

    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נמואל הרוש, מי שמסומן כגדול הזמר הבא המוסיקה החסידית הספיק כבר להוציא כמה להיטי צאן ברזל, יצא לפני כשבועיים עם סינגל שכבר כבש מקומות רבים של כבוד בתעשיית המוסיקה. לסינגל קוראים 'אלוקיי' ובתכנית "זמן אוויר" עם מנחם טוקר סיפר הרוש על ביצוע מיוחד במינו שראה אור ממש לאחרונה וגרף אלפי האזנות וצפיות.

    "את השיר 'אלוקיי'" מספר הרוש "שרנו בבית כבר תקופה ארוכה. הילדים ידעו אותו ושרו אותו בשולחן השבת, ברכב ובכל מקום. עכשיו ב"ה השיר תפס תאוצה בזמן כל כך קצר והחלטתי לעשות 'מחווה' קטנה של כייף לילדים שלי ולהקליט אותם באולפן הביתי שלי. בהתחלה לא רציתי לשתף אבל אחר כך אמרתי למה לא? בא נעשה טוב לכולם, זה שמחה ושירה. הילדים כמובן מאד רצו"

    "מעבר לכך" אומר הרוש "זה מרגש שזה בא מילדים. זה מקבל משמעות עמוקה יותר" לדבריו הסרטון בו הם מבצעים את השיר זכה לתגובות רבות ולצפיות רבות תוך זמן קצר "תוך מעט זמן כבר 4.5 אלף צפיות קיבלנו וזה ממש כייף לראות שככה אוהבים את הביצוענ שלהם" אמר האב הגאה והוסיף לשאלת טוקר "הם נשארים אתי בבית. הם רק שלי".

    האזינו:



    5 תגובות

    מיין תגובות